ЦІНА НА ВСТАНОВЛЕННЯ ГБО 4-ГО ПОКОЛІННЯ

4 циліндри

Економ
14000 грн

Комплектація

Блок керування:

KME Nevo

Газовий редуктор:

Tomasetto Nordic

Газові форсунки:

Alex

Фільтр парової фази:

звичайний

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

тор 42 літри

Мультіклапан:

Tomasetto AT02

Заправка:

в бампер / під бампер

Замовити

Стандарт
від  15500  грн

Комплектація

Блок керування:

KME/Zenit/Stag

Газовий редуктор:

Tomasetto Nordic/ Nordic XP/ КМЕ TUR / KME Silver

Газові форсунки:

Barracuda

Фільтр паровой фази:

Ultra 360 з відстійником

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

тор 42 літри

Мультіклапан:

Tomasetto АТ-02

Заправка:

в бампер / під бампер

Замовити

Преміум

від 18000 грн

Комплектація

Блок керування:

KME Nevo-Sky Max / AG Zenit Blue Box OBD

Газовий редуктор:

Tomasetto Nordic/ Nordic XP/ КМЕ TUR / KME Silver

Газові форсунки:

Barracuda

Фільтр паровой фази:

Ultra 360 з відстійником

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

тор 54 літри

Мультіклапан:

Tomasetto АТ-02

Заправка:

в бампер / під бампер

Замовити

Ексклюзив

Комплектація

Вся комплектація обговорюється із Замовником. Підбір обладнання здійснюється індивідуально під кожний автомобіль.

Замовити

6 циліндрів

Эконом

Комплектація

Блок керування:

KME / AG

Газовий редуктор:

Tomasettto / KME

Газові форсунки:

Valtek / Rail

Фільтр парової фази:

звичайний

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

тор 42 літри

Мультіклапан:

Tomasetto AT02

Заправка:

в бампер / під бампер

Замовити

Преміум

Комплектація

Блок керування:

KME / AG

Газовий редуктор:

KME / Tomasetto

Газові форсунки:

Barracuda

Фільтр паровї фази:

Ultra 360 з відстійником

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

від 42 – 90 літрів

Мультіклапан:

Tomasetto АТ-02

Заправка:

на вибір

Замовити

Эксклюзив

Комплектація

Вся комплектація обговорюється із Замовником. Підбір обладнання здійснюється індивідуально під кожний автомобіль.

Замовити

8 циліндрів

Економ

Комплектация

Блок керування:

KME / AG

Газовий редуктор:

Tomasettto / KME

Газові форсунки:

Rail / Valtek

Фільтр паровї фази:

звичайний

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

тор 42 літри

Мультіклапан:

Tomasetto AT02

Заправка:

в бампер / під бампер

Замовити

Преміум

Комплектація

Блок керування:

KME / AG

Газовий редуктор:

Tomasetto / KME

Газові форсунки:

Barracuda

Фільтр паровї фази:

Ultra 360 з відстійником

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

42 – 90 літрів

Мультіклапан:

Tomasetto АТ-02

Заправка:

на вибір

Замовити

Ексклюзив

Комплектація

Вся комплектація обговорюється із Замовником. Підбір обладнання здійснюється індивідуально під кожний автомобіль.

Замовити

Карбюратор

Комплектація

Газовий редуктор:

Tomasettto AT07

Кнопка керування:

Stag

Газова магістраль:

термопластик

Баллон:

тор 42 л или циліндр 50 л

Мультіклапан:

Tomasetto AT02

Заправка:

в бампер / під бампер

Замовити

Інжектор

Комплектація

Газовий редуктор:

Tomasettto AT07

Кнопка керування:

Stag

Газова магістраль:

термопластик

Балон:

тор 42 л или циліндр 50 л

Мульітклапан:

Tomasetto AT02

Заправка:

в бампер / під бампер

2-е покоління ГБО

Замовити

Ще не наважилися? Пам’ятайте, доки ви думаєте, хтось уже заощаджує на паливі!

Вартість встановлення  ГБО 4 покоління

Отже, припустимо, що ви вже ухвалили остаточне рішення щодо доцільності встановлення ГБО на ваш автомобіль. І тепер поринули у світ захоплюючого квесту під назвою «Як обрати ГБО; ціна, ризики, підводне каміння…» Справді, у непідготовленої людини виникає цілком логічне питання: «Чому вартість установки ГБО у різній комплектації та у різних СТО може відрізнятися в рази?» Можна було б відбутися жартами на цю тему, припустивши, що кожна фірма встановлює ціну виходячи зі своїх фінансових потреб… Але питання настільки серйозне, що ми вирішили допомогти вам детально розібратися в цьому.

Типи авто, на які встановлюється ГБО

Через руки фахівців нашої компанії пройшло безліч автомобілів. Ми, як ніхто інший, знаємо все про процес встановлення ГБО та варіанти комплектації обладнання в залежності від технічних характеристик автомобілів. І з упевненістю можемо сказати, що нюансів використання того чи іншого обладнання море! Незважаючи на це, всі автомобілі можна умовно поділити на три типи:

  • Карбюраторні
  • Інжекторні
  • З прямим упорскуванням палива

Відповідно до складності монтажу тай формується ціна проведення робіт з інсталяції та регулювання газового обладнання.

  1. Установка ГБО 2 покоління на карбюраторні автомобілі займає найменший час у зв’язку з мінімальною кількістю обладнання, що встановлюється, і відсутністю комп’ютерного регулювання та налаштування.
  2. Установка ГБО 4 покоління вимагає додаткової установки форсунок, електроніки та подальшого індивідуального регулювання роботи газобалонного обладнання на кожному конкретно взятому авто.
  3. Третій тип автомобілів – найскладніший з точки зору нормо-годин: багато часу йде на комп’ютерне регулювання блоку ЕБУ, який, в даному випадку, відповідає ще за додавання бензину в газову суміш.

Відмінності між ГБО 2 та ГБО 4

Основною різницею між газовим обладнанням 2-го та 4-го поколінь є те, що в першому випадку процеси регулювання та налаштування автомобіля виконуються механічним шляхом, на відміну від четвертого покоління, всі регулювання якого виконуються виключно електронікою. Також існує ще ціла низка відмінностей між цими варіантами обладнання, і, як показує практика, ці нюанси часто не користь використання ГБО 2-го покоління.

Особливості ГБО 2

  • У зв’язку з відсутністю автопідстроювання параметрів роботи паливної системи необхідне часте регулювання обладнання.
  • Обладнання налаштовується під певний тип їзди, і про жодну економію палива не може бути й мови.
  • У ГБО 2 низька вартість та можливість встановлення на недорогі карбюраторні автомобілі.

Особливості ГБО 4

  • Економія палива завдяки автокоректуванню подачі газу.
  • Захист двигуна від перегріву та підвищеного зношування на граничних оборотах завдяки частковому або повному переходу на бензин.
  • Безпека, що досягається системою стеження тиску в системі подачі газу.
  • Захист двигуна від роботи на «багатій» або, навпаки, на «бідній» суміші.

Вибір комплектації ГБО

Для прояснення ситуації з вибором обладнання на ваш автомобіль хотілося б докладніше зупинитися на основних компонентах комплектації газобалонного обладнання.

  1. Блок керування. «Мозок» ГБО, який відповідає за збирання інформації з датчиків автомобіля та подачу сигналу на елементи газобалонного обладнання для коректної роботи авто. При виборі ЕБК слід враховувати, що низькобюджетні, але при цьому дуже надійні блоки керування, які легко справляються з бюджетними автомобілями, за своїм функціоналом не «тягнуть» обсяг інформації новіших і технологічніших автомобілів.
  2. Газовий редуктор. Відповідає за підтримання робочого тиску газу в системі та вибирається щодо потужності автомобіля. При цьому слід пам’ятати, що для коректної роботи автомобіля слід підбирати редуктор із запасом потужності в 20–30%.
  3. Газові форсунки. За принципом роботи практично нічим не відрізняються від звичайних бензинових та відповідають за подачу газової суміші в камери згоряння автомобіля. Так як від вибору газових форсунок залежить витрата палива і стабільність і рівномірність роботи двигуна, слід дуже уважно поставитися до головних характеристик – часу відгуку і лінійності роботи.
  4. Фільтр парової фази. Відповідає за очищення газу парової фазі. Більш якісні фільтри із відстійниками.
  5. Газова магістраль. Як правило, виготовляється з міді чи термопластику. Ознайомитись з перевагами термопластикових газових магістралей ви можете у статті «Справа «Труба»».
  6. Балон. Балони бувають циліндричні та тороїдальні і є, мабуть, єдиними елементами газобалонного обладнання, які ви можете підібрати на свій смак. Звичайно, виходячи з бажаної кількості палива та габаритних розмірів вашого автомобіля.
  7. Мультіклапан. Призначений для заправки балона та подачі палива до газового редуктора. Також відповідає за контроль максимального обсягу палива, що заправляється, і аварійного скидання газу в разі перевищення тиску в балоні.

Як не помилитись із вибором ГБО?

Безумовно, у більшості випадків вигідна саме установка ГБО 4, ціна на яку вища за установку ГБО другого покоління. Але ж трапляються випадки, коли це не потрібно ні вам, ні вашому автомобілю! Безумовно, обладнання преміум-брендів якісніше та надійніше, ніж ГБО виробників «дрібніших». Але чи зможе ваш малолітражний автомобіль повністю використати потенціал газового обладнання, розрахованого на турбомотор? Так само це працює і, навпаки, при встановленні обладнання, яке «слабше» вашого автомобіля – на виході отримаємо тільки пшик з вихлопної труби. Хто може порадити з вибором та підібрати обладнання для вашого автомобіля? Звісно ж, ми – колектив СТО «Кузьма»! Багаторічний досвід встановлення, обслуговування та ремонту ГБО дозволяє запропонувати вам ту комплектацію обладнання, яка потрібна саме вашому автомобілю!

Відгуки наших клієнтів

Владимир Васильевич

Долго взвешивал все “За и против”, потом просчитал, при моей интенсивности езды ГБО мне окупится буквально за год с хвостиком. Обратился на данное СТО и в результате остался очень доволен работой. Здесь работают настоящие специалисты, которые отлично разбираются во всех нюансах установки и обслуживания ГБО. Рекомендую только с лучшей стороны!

Виталий Honda Civic

Устанавливал ГБО на свою хонду летом 2016 года. На данный момент уже год, как езжу, и всем доволен. Установили все очень быстро. Никаких проблем с оборудованием за это время не возникло. Пару раз были проблемы, подъехал на ТО, все проверили. Оказалось, что проблема не с оборудованием, а с газом на наших заправках.